۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹

امام جمعه آرادان:

آمریکا بزرگترین حامی تروریست/ ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد

آمریکا بزرگترین حامی تروریست/ ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکا بزرگترین حامی تروریست است، گفت: آمریکا در حالی مدعی مبارزه با تروریسم است که خودش در کشورهای افغانستان و عراق جنایت‌های فراوانی را کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سالروز مبارزه با تروریسم و شهادت باهنر و رجایی، بیان کرد: حوادث ترور، ماهیت تروریست‌هایی است که امروز پناهگاه شأن را کشورهای غربی کرده و در آنجا جای خوش کرده‌اند، منافقان کوردلی که با شعار حمایت و جهاد برای خلق خودشان را ملقب به مجاهدین کرده بودند، ۱۷ هزار نفر را شهید کردند که معلم، دانشجو، طلبه، بقال و کودک تا دانشمندان و سیاست مداران بزرگی مانند مفتح، قدوسی، رجایی و… جزو این شهدا هستند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشته‌اند که دولت‌های آمریکا در طول سال‌های گذشته به خصوص رئیس جمهور نابخردی مانند بوش به عنوان مبارزه با تروریسم به اشغال کشورهای اسلامی عراق و افغانستان دست زد اما در این کشورها می‌بینیم که هواپیماهای جنگی آمریکایی مردم را بمباران می‌کنند و این همان کاری است که تروریست‌ها می‌کنند اما تروریست یک نفر و ده نفر را می‌کشد اما آمریکا صدها نفر را یکجا می‌کشتند لذا باید پرسید که این چه نوع مبارزه با تروریسم است؟ در عراق طبق اطلاعات به دست آمده سران بعث را پشتیبانی می‌کردند اما شعار مبارزه با تروریسم می‌دهند و این اقدامات سبب شده تا چهره سیاه آمریکا در بین مردم منطقه مشاهده شود.

غرب تنها مدعی مبارزه با تروریسم است

امام جمعه آرادان با بیان اینکه در سال گذشته حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای، شهید فخری زاده و… به شهادت رسیدند اما هنوز هم غربی‌ها ادعا می‌کنند که با تروریسم مخالف هستیم، ابراز داشت: امروز در منطقه ما و در بسیاری نقاط دنیا، با تروریست‌ها هم پیمان می‌شوند و با تروریست‌ها می‌نشینند و قرار می‌گذارند و حتی پول و اسلحه می‌دهند که این افراد کارهای تروریستی صورت دهند نمونه آن گروه منافقان بود که به ترور هزاران نفر اعتراف کرده‌اند اما زیر چتر حمایت غرب و آمریکا قرار می‌گیرد و حتی اوباما منافقین را از لیست سیاه تروریسم خارج می‌سازد.

شریفی نیا با اشاره به شهادت مردم افغانستان در فرودگاه کابل، گفت: این افراد کسانی بودند که با نیروهای آمریکایی همکاری می‌کردند اما همه را یکباره از بین بردند و این جنایت‌های دردناک با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، امروز تروریست‌ها روزانه ۱۷ بار مردم مظلوم یمن را بمباران می‌کنند و آل سعود از آنان حمایت نیز می‌کند.

وی همچنین ضمن گرامی داشت هفته دولت و با اشاره به پروژه‌های خوب اقتصادی و عمرانی در آرادان، تاکید کرد: آرادان در کشت گلخانه‌ای در سطح استان سمنان جایگاه ممتازی دارد و امیدواریم که دولتمردان در این زمینه بتوانند سرمایه گذاران خوبی را جذب کنند. از سوی دیگر همانطور که استاندار سمنان نیز در مراسم افتتاح طرح‌های شهرستان آرادان بیان داشت، با توجه به نزدیکی آرادان به پایتخت می‌بایست ظرفیت‌های خوب اقتصادی این شهرستان احصاء شود.

امام جمعه آرادان همچنین با بیان اینکه نیروهای انسانی و جوانان بسیار مستعدی در آرادان وجود دارد، بیان داشت: امیدواریم که شورای شهر با دقت نظری که به خرج می‌دهد از بین جوانان، فردی آگاه و دلسوز را برای شهرداری این شهر برگزینند تا در ارتباط و تعامل با مسئولان خوب شهرستان آرادان، شرایط توسعه این منطقه مهیا تر از قبل شود.

کد خبر 5290401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha